Pre úspešné financovanie

Odštartujte teraz svoju CONDA crowdinvestingovú kampaň!

S CONDA crowdinvestingovými kampaňami máte príležitosť financovať svoj projekt a tak realizovať svoje nápady. Z toho následne profituje vaše podnikanie kvôli veľkému záujmu, ktorý vytvorí kampaň. Okrem toho máte príležitosť nadviazať kontakt priamo s investormi a zákazníkmi a dostať tak hodnotnú odozvu od komunity. Je to šikovné riešenie pre vaše sľubné nápady.

alt-text

Vaše výhody počas crowdinvestingovej kampane

  • Okrem širšieho dosahu získate aj väčšiu pozornosť pre váš produkt.
  • Získate priamu spätnú väzbu od komunity.
  • Máte osobný kontakt so zákazníkmi a záujemcami.
  • S investormi získavate verných zákazníkov a šíriteľov značky vašej firmy.

4 kroky k úspechu

Tu nájdete prehľad štyroch fáz crowdinvestingovej kampane.

crowdfunding 1
Vytvoriť projekt
  • Vyplňte formulár.
  • Nahrajte k formuláru aj dôležité dokumenty (podnikateľský zámer, finančný plán, atď.).
  • Obdržíte spätnú väzbu od nás a nášho poradného výboru.
crowdfunding 2
Pripraviť kampaň
  • Popíšte svoj výrobok alebo službu a váš obchodný model zaujímavým a ľahko pochopiteľným spôsobom.
  • Vytvorte krátke promo video.
  • Pripravte si kvalitné fotografie, či iné grafické materiály.
  • Vytvorte infografiky, grafy a iný bohatý obsah, ktorým podporíte svoju kampaň a zaujmete svoju komunitu.
crowdfunding 3
Spustiť crowdinvestingovú kampaň
  • Oslovte investorov.
  • Získajte cennú spätnú väzbu.
  • Rozprúďte diskusiu so svojou komunitou.
  • Vyvolajte záujem u potenciálnych zákazníkov.
  • Upozornite na vaše podnikanie.
  • Dosiahnite hranice financovania alebo ju dokonca prekročíte.
crowdfunding 4
Ukončenie kampane
  • Udržujte svojich investorov informovaných.
  • Pretvorte svojich investorov na ambasádorov vašej značky.
  • Využite nové siete pre vaše podnikanie.

Najčastejšie otázky od podnikateľov

Aké sú výhody financovania cez CONDA?

Cez crowdinvestingovú kampaň na CONDA obdržíte od mnohých malých investorov rizikový kapitál, ktorý môže umožniť výstavbu vášho podniku ako aj ďalšie financovanie (napr. bankový úver, pohľadávky atď.). Máte však ešte celý rad ďalších výhod:

Crowdinvesting ako marketingový nástroj

Okrem kapitálu môžete tiež použiť crowdinvestingovú kampaň ako celkom efektívny marketingový nástroj. Počas kampane máte napríklad možnosť docieliť veľký dosah a teda celkom veľa pozornosti pre váš projekt. V prípade záujmu vám poradíme počas cielených komunikačných opatrení (tlačová činnosť, podujatia, kampane na sociálnych sieťach atď.). Touto aktivitou nesmierne zvýšite povedomie o svojom podniku a samozrejme o svojich produktov.

Odozva komunity

Máte príležitosť nadviazať priamy kontakt s komunitou CONDA, získať cennú odozvu a vytvoriť spoluprácu s potenciálnymi zákazníkmi.

Investori sú viac ako zákazníci

Ďalší významný bod, ktorý rozhodne pri crowdinvestingovej kampani je, že s každým investorom nezískate len dodatočný kapitál, ale aj loajálneho zákazníka a v najlepšom prípade dokonca trhového zástupcu pre vaše podnikanie. Záujem samotných investorov o úspešnosť vášho podnikania je preto naozaj veľký.

Správne kontakty sú na nezaplatenie

Samozrejme, profitujete tiež z rozsahu siete CONDA, ku ktorej sa rátajú naši partneri, naši poradcovia a dozorná rada. Ako určite viete, získať správne kontakty je rozhodujúca trhová výhoda a môže podstatne prispieť k úspechu vášho podniku. Chceli by sme vás tiež týmto bodom čo najlepšie podporiť a zdieľať tak s vami naše know-how ako aj dlhoročné odborné skúsenosti.

Férové poplatky

Ponúkame vám rôzne balíky služieb, preto zaplatíte len za riešenie, ktoré skutočne potrebujete. Všetko ostáva transparentné a férové.

 

Ktoré predpoklady potrebujem pre crowdinvestingovú kampaň CONDA?

Pre financovanie prostredníctvom crowdinvestingu CONDA musí byť vaše podnikanie v každom prípade orientované na zisk a malo by vykazovať sklon ku komunikácii inovatívneho charakteru. Či je váš projekt vhodný pre kampaň, zistíte, ak dokážete kladne odpovedať na nasledovné otázky:

  • Máte zaujímavý produkt alebo inováciu, ktorej prospech dokážete zrozumitelne odkomunikovať?
  • Je váš podnikateľský model hospodársky atraktívny a bude vedieť prilákať investorov?
  • Viete preukázať realizovatelnosť vstupu vášho podniku na trh?
  • Je moja finančná požiadavka vyššia ako 50 000 Eur?
  • Máte k dispozícii dostatočné zdroje (čas, motivovaný tím atď.), aby sa dala uskutočniť crowdinvestingová kampaň?

Založenie s.r.o. (či a.s.), pokiaľ ešte neexistuje, sa musí uskutočniť najneskôr do začiatku uverejnenia na našej platforme.

Ak financujete projekt u nás, potrebujete okrem iného obchodný a finančný plán. Tieto dokumenty môžete priložiť k formuláru. Všetky ďalšie informácie a údaje (napr. podnikateľské video, fotografie, atď.), ktoré sú dôležité pre investorov, môžete vytvoriť v priebehu plánovania kampane. Prirodzene môžeme vám byť aj pri tomto nápomocní.

 

 

Ktoré poplatky sa vzťahujú na mňa?

U nás zaplatíte výhradne za služby, ktoré si chcete skutočne v požiadavke vziať. Na základe tohto vám ponúkame 3 rozdielne baličky služieb, z ktorých si môžete náležite vybrať. My vám samozrejme pri voľbe radi pomôžeme.

Ku kampani patria správne poplatky (okrem iného za komunikáciu s investormi), ktoré zoskupíme do celkovej čiastky a paušálne vám ju vyfakturujeme.

 

Stiahnuť

Teraz si stiahnite našu brožúru pre podnikanie. Nájdete v nej všetky detaily ku CONDA crowdinvestingovej kampani a informácie o našich balíčkoch.

Stiahnuť

Na to, aby sme dokázali efektíve a rýchlo spracovať vaše podanie projektu, potrebujeme vypracovanú Executive Summary, ktorá bude okrem iného predložená nášmu Advisory Board na posúdenie. Samozrejme sú vaše informácie prísne tajné a nebudú poskytnuté tretej strane.

Máte ešte otázky? Možno nájdete odpoveď celkom rýchlo a jednoducho v sekcii POMOC.

Budeme vás informovať o novinkách!

Zaregistrujte sa do nášho newslettera a buďte neustále informovaní o novinkách v crowdinvestovaní, dostávajte pozvánky na podujatia, semináre a prednášky
Chyba

Toto hovoria podnikatelia o nás

crowdfunding steininger theresa
Kampaň na CONDA bola pre nás a Wohnwagon to pravé pre rozbeh a my sme vďační za početné kontakty, ktoré vznikli počas našej crowdinvestingovej kampane.
Theresa Steininger
Konateľka Wohnwagon
crowdfunding keyerlingk
S kampaňou CONDA sme nezískali len nevyhnutný kapitál, ale dokázali sme si súčasne vybudovať aj stálu klientelu.
Konstantin Keyserlingk
Zakladateľ a konateľ Munich Distillers
Pred, počas a aj po kampani na CONDA bolo o nás veľmi dobre postarané vďaka odbornej starostlivosti a osobnému prístupu.
Michael Horvath
Finance und Business Development, all i need